Bilder från dagen

Jag och Cassandra var ute och fotade när hästarna var ute:)

Kingston jagar Royal

Vem vinner?det kan man allt undra;)Vem tror ni Kingston(syns mest) eller Royal

Nico akta dig annars smäller det tänker nog Shaggy:)

Kan ni förstå att Freja och Femmy kliar varandra det är helt ofartbart!
Femmy har typ högre rang än Freja också för när vi skulle ta in dom så fick inte Freja koma för nära;)

Lilla Tiara:)

Lilla söta Pontus:)

Lilla Astor:)

Lilla Filleman:)

Lite tidigare på morgonen gosade jag med Zantus

Zantus vill inte att jag ska gå;)

Nu innan jag åkte hem så kliade vi Vincent på halsen och han tyckte det var jätte skönt:D

Å vad skönt att bli kliad på halsen:)

Fyra pers kliar Vincent på halsen:)

Nu ska jag ta det lungt så att jag orkar gå upp imon och åka till stallet och ha Rykttävling;)





Kommentarer
Postat av: Sally

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw klibilderna var ju det Sötaste jag sett!! <3 :D Fin blogg ni har, det visste jag inte! :D Kram!

2011-05-05 @ 21:12:48
URL: http://sally.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0