Funny Funny

jag har inte bloggat på länge men igår så var det städdag på KBF och då städade vi hela anlägningen tillsammans typ

Men ida så har jag varit i skolan:(
Men eter skolan så åkte jag och Stina till stan och shoppade lite nää jag köpte inget men Stina köpte en vit tröja:D



När jag och Stina skulle åka hem så körde en bil förbi och han som satt i tutade och vinkade till oss som att i kände honom, men det såg ut som idol Olle..men det kan inet stämma eller?

Höll nästan på att glömma igår när jag skulle cykla hem så följde Stina mig en bit och hon skadade sig lite....ida kunde hon knappt gå:O


Stinas fina häl med blåmärken...det var inte mtt fel lovar ;)

Sen hade vi jakten på de gula bilen


det ser ni här:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0