Hemma igen

Var som sagt varit hos Aimee hela dagen och haft skoj. Först red vi ut i skogen och vi va ute i TVÅ TIMMAR!! Jag red på en B-ponny. Och han gick fint i form men va jättepigg haha! Sen åkte vi hem till Aimee in sväng och åt lite... Och sen cyklade vi en sväng och gissa vem vi mötte. Ja Oskar!! Så vi smackade lite med honom och åkte tilbaka till stallet och pysslade massa med en fölunge♥ Den va så himla söt och gosig... men när jag hade borstat klart så såg det ut som om jag hade rakat honom helt! Hahaha.. Längtar till onsdag för då ska jag hänga med igen och då ska jag troligtvis rida Bellamie(stavning?)


Jag e lite stor och sen red jag inte jätte serigöst på bilden;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0