Jobbigt

Nu har jag kommit hem både från skolan och Maxi:)
Så nu är det dags att plugga lite och sen ska jag gå en sväng med Viktoria:)

Nu är det bara en dag i skolan kvar och det är skönt och vi har nästan inga läxor så det blir så skönt
Jag kanske inte kommer blogga något över helgen för jag kommer ha fullt upp så ni kan få veta vad jag ska göra i förväg;)


FREDAG:
Först är det skola och efter skolan så ska jag till stallet och kanske rida för poäng;)

LÖRDAG:
Så fyller min storebror 23 år
Och jag måste ner till stallet och bygga och fixa hästen, jag och Emmy måste knoppa, borsta, smörja och bada;)

SÖNDAG:
Så ska jag vara med och tävla på klubbdressyren på Fille:)
och jag hoppas att det går bra för både mig och Emmy:D


Honom ska jag och Emmy tävla på söndag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0