Knasig dag;)

På håltimmen har vi knasbollarna:)

Och thigts och shorts gänget

Skoldagen har varit bra bara att jag har sån träningsvärk se igår:)
  • På frdeag har vi prov på bad,is & båtvett
  • Nästa vecka ska vi hålla tal
  • Ska läsa klart en bok på 445 sidor till på fredag
  • matteläxa
  • Labbrapport
Detta är kanske inte så roligt men det finns andra saker som är roliga:)

Nu ska jag snart äta för jag ska på utvecklingssamtal vid 16.00 typ


Tiger min lilla katt:)

Kommer kanske blogga lite till när jag har kommit hem och pluggat lite<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså min tröja är så äcklig !! Jag menar hur kan den bara försvinna?

2011-04-11 @ 20:05:30
URL: http://annzzeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0