Mer än 24 timmar

Idag så kom jag till stallet vid 7 typ så man kan säga att man är trött
Jag tävlade Fille och han var ganska pigg på framridningen men på banan årkade han knappt trava så jag fick kämpa
Men jag ska vara nöjd för jag kom 4 och det var 7 startande:) Mina poäng var 161 57,50%
Så jag är sjukt nöjde med min ritt:)

Fina bilder både på banan och efter programet;)

Stina tävlade ju också och hon kom på andra plats och det är sjukt bra gjort av henne för det var hennes första dressyrtävling på Daisy<3


Efter vi var klar i stallet så  åkte jag och Stina till Hööks och kollade på ridstövlar och sen gick vi in på Maxi och köpte ett på skor till mig:)

Mina nya skor:D

Så nu är det dags att gå och lägga sig snart för stt amn ska orka gå upp imon och gå tll skolan:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0