Otur & otur

Idag så hade vi redovisning/spelade upp en pjäs på spanska och det bra:)
Sen hade vi engelska och vi kollade på This is England och den är ganska konstig fall man säger så
Sen hade vi So/Sv och då fick vi jobba med våra tal
Sen var det lunch och fy vad äcklig mat det var
Näst sista lektionen hade vi matte men vi började 10 min senare:)
Och vår sista lektion var No

På dessa lektioner har vi kunnat jobba med läxor så nu ska jag bara plugga på:
  • Fysikprovet
  • Talet
  • Idrottsprovet
  • Läsa klart min deckare
Det är de ända jag ska ta tag i typ;)

Överskriften är ju otur & otur och jag tog det för jag har värsta otursdagen idag:(

Vi ska snart äta för mamma ska på något möte senare och jag ska plugga, sitta vid datorn och kolla på tv:D

Det kommer några bilder sen i vintras:D


Khöls Knut

Pontus

Astor

Shaggy

Specialen

Tiger                         Sigge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0