????

inte en aning vad jag ska göra
börja bli helt less på att ha sommarlov kan man ju säga....
antingen är man i stallet och målar och är med kompisar
eller sitter man bara och slöar vid tv....
ska jag vara ärlig så vill jag börja skolan men ändå inte...
man vill inte ha läxor men man vill träffa alla kompisar i klassen
men nu är det bara tre veckor kvar typ

aa men idag har jag varit i stallet och gjort lite allt möjligt kan man säga:)
men en sak jag har gjort är att jag har räknat ut hur många timmar jag har målat i stallet och det blev 35 timmar på bara 13 dagar:O

jag kan ju säga såhär att jag saknar både min lille Sigge och Filleman
men snart ska hästarna hämtas (den 8 augusti) ;)





Kommentarer
Postat av: Amanda

frågestund på bloggen, gå gärna in och ställ en fråga! :) http://mobergamanda.blogg.se/2014/february/fragestund.html#comment

2014-02-23 @ 18:09:07
URL: http://mobergamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0