3/6

idag så var det en vanlig rid lektion men vi hade gymkhana och det var skoj:D
laggen var:
Polisen & company:
Annie-Pontus (Polis)
Cassi-Nico     (fotbollsspelare)
Stina-Daisy    (troll)
och det andra laget
Tjuven & company
Maja-Shaggy  (ängel)
Vernesa-Trollet (bebis)
Matilda-Dance  (tjuv)
Jag-Tiara

snacka om att det var roligt:)
Polisen & company vann allt men det var roligt iallafall
det är inte bara vitsen med att vinna utan ha roligt;) komm ihåg det


söt liten Tiara;)
man kan ju säga att man va lite stor men det gjorde inget efter som vi var barbacka enligt ridläraren
hon vill inte riktigt som mig i början men hon är ju ung och jag har aldrig ridit henne innan så det blev något ny och det är kul, men efter typ två grenar så kom vi lite mer överens men hon ville inte vara på sin bana utan på den andra banan men a, hon kunde iallafall gasa och stanna och hålla koll på benen och det är bra det iallafall;)
ridläraren sa att hon tyckte det gick bra fast att jag var lite stor, hon inte var med i vissa moment och att hon "gick fint" men det vet jag inte

denna dag har inte varit så mycket mer förutom plugg och stallet;)
nu är det tv och kanske lite till plugg tyvärr:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0