Han har bara varit hos oss i tre år och nu är han borta
Han kommer alltid finnas i mitt hjärta och i mitt liv
Jag kommer aldrig att glömma hur han var när han kom till oss
Han var en sån man inte kunde sluta älska
Han var min lilla ÄNGEL och det kommer han förbli
När man kom hem så ville han alltid busa
Eller så gömmde han sig någon stanns och och hoppade fram och klammrade sig fast i benen
Men vem kommer göra det nu
Det finns heller ingen som går omkring och mjauar hela tiden
Det kommer ingen kunna att ersätta och ingen kommer kunna ersätta honom ingen alls
Det är bara han ingen annan så är det bara
Det var många som älskade honom
Det var inte bara jag
Min lilla Sigge




Kommentarer
Postat av: Anna

Fy Faan !!! :'( Saknar honom <3 Finns <3

2011-07-04 @ 16:46:20
URL: http://annzzeen.blogg.se/
Postat av: Thea Karlsson

tack :) <3

godnatt puss

2011-07-06 @ 23:05:14
URL: http://baraaavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0