God Eftermiddag

nu har jag äntligen kommit upp ur sängen
och jag är trött kan man ju säga ;)

igår så följde jag med Annie till Smedby
till hennes "foderhäst" Crazy Daisy
Crazy Daisy är 16 år och fux med en strimbläs
hon var välldigt snäll men studsig :)
jag fick alltså testa, barbacka :D
jag höll på att glida eller ramla av några gånger
hon var rättså pigg av sig
och hon kunde bytta galopp, skänkelvikning mm
hon hade typ gått LA dressyr och i hoppningen vet jag inte men det var något sånt där iallafall :P
men jag fick jobba kan man ju säga för fall inte hon ville så gick det inte
men de tvar iallafall JÄTTE ROLIGT :D

a men nu vet jag inte vad jag ska göra
det är välldigt lång tråkigt att ha lov fall man inte vet vad man ska göra.... :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0