Tälta :D

JA, nu ska jag tälta med Stina och Cassi
det ska bli roligt men det kan bli riktigt kallt också men vad gör det?

idag har jag haft jour men det var inte så mycket att göra och det var skönt
sen åkte jag, Cassi och Stina till Jutnabben och badade=svinkallt
men det var uppfriskande, haha :P
jag är faktiskt lite stolt för jag kom i först i vattnet och sedan Stina och Cassi
sedan hade Cassi teori i simvett och hopplektion, så att man hoppar i vattnet korrekt :D
Cassi och Stina de gör dagen kan man ju säga :P <3
a nu ska vi fixa lite i tältet sen bär det av kan man ju säga :D
det kommer vara värsta livet och vi kommer vara flum pga godiset vi kommer att äta ;)


Cassi & Nico


Stina & Daisy

ni får gärna komma med förslag på vad jag ska skriva om tex: min vardag eller något annat roligt som ni vill veta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0