Bra, bättre & bäst!!


Den översta bilden är på mig när jag pluggar i stallet;) och bilden under är på holmen den bilden påminner om min morfar och Anna Adbring för hon var med nar jag tog den:D<3

Äntligen är jag på bäringsvägar som tur är, nu är det bara en liten förskylning som är kvar. Jag hoppas att jag kan gå till skolan imon för jag tänker inte sitta inne en dag till för det är så tråkigt att bara sitta och glo för det finns ju nästan inget annat man kan gör när man är hemma från skolqan:(
Som tur är min feber borta så jag ska till skolan imon har jag bestämt så är det bara....

//Thea<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha den kvällen var bara så underbart mysig <3 !! Bli frisk! Saknar dig sen två veckor tillbax :)

2011-03-23 @ 15:28:38
URL: http://annzzeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0