Det var bra!!

Idag så hjälpte jag ju Stina när hon red Daisy och det gick väll bra man kan ju säga att Daisy var envis man hon
kan fall man är envis själv:)
Jag fick rida Daisy en stund på slingan och det gick bra fast hon var lite envis och ville inte som jag ville:)

Här ser ni två bilder på Stina och Dasiy när hon rider henne<3

Och här är ena bilden efter ridningen och den andra när vi släppte henne i hagen;)
Efter vi hade släppt henne i hagen så gick vi till de andra hagarna och tog kort på några andra hästar:)

Här har vi Malawi:)

Här har vi Kingston:)

Här har vi Klantus nä Zantus:)

Här är det först Specialen och sen Fille och detta är mina favoriter;)

Först har vi Shaggy, Nico, Stor Freja och sist har vi kärleksparet Pontus och Tiara:)

Detta har varit min dag typ:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0