Inte roligt:(


Lite bilder från igår;)

Skoldagen har inte varit särskilt rolig för Anna var inte i skolan pga sjuk:(
Men det finns vissa saker som är bra:)<3

  1. Vi har typ inga läxor
  2. Och att vi har studiedag på både torsdag och fredag:D
Men det är en sak som gör allt negativt och det är att vi måste gå på ett föreldramöte och det är hemskt och vi måste gå på det för annars får vi kvarsittning och det vill man inte få så man är tvungen att gå:(

Vi hade hörförståelse i engelska idag och det gick som det gick kan man ju säga men det kan ju inte gå bra hela tiden så enkelt är det ju;)men för en del så har det inte gått bra på något av de prov vi har haft i engelska denna veckan.

Men nu måste jag göra mig färdig för avfärd till skolan och det är inte roligt:(

(Bilderna är på min bok jag läser, rekomenderar, på Anna och Julia och sist på mina gula"converse")

//Thea

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det var ju en j*vligt snygg bild på mig ;)

Saknar er i skolan :*

2011-03-30 @ 14:08:23
URL: http://annzzeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0