Jag

Har inget att skriva om så jag kan berätta lite om mig och hästarna jag rider :)

Jag heter Viktoria och är 13år(fyller14). Jag bor i Kalmar och går på Södra skolan inne i stan. Jag rider på
Kalmarbygdens Fältrittklubb och har ridit där sen jag va 4år!! Där har jag massa kompisar och två av hästarna jag rider :)

Astor är en b-ponny som jag rider ibland på lektioner och tävlar lite halft pga min ålder.
Han är 9år men har mycket kvar att lära sig. Han har lite "humör" för när man kommer åt honom så börjar han studsa omkring. söten♥ Men han hoppar jättebra!!
 


Frida är en privatponny som jag rider och kanske ska börja tävla lite lågt med. Hon är ganska lat av sig och blir lite "surig" om hon måste jobba... Hon är 18år(tror jag) men är som en max 13åring!! Annars är hon vääldigt rund och go alltid snäll men lite busig för hon och hennes "kompis"
Rita kommer oftast på något bus ;P



Nicodemus har jag bara tävlat lite nu men det har alltid gått väldigt bra så jag ska börja rida honom mer snart  :)
Han är en stor D-ponny på 15år♥ Och han hoppar jättebra och det mesta :)


Mobilbild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0