Lungt typ;)

Skolan idag har varit ganska lungn men vi hade ett läsförtåelsetest i svenska idag och jag hoppas att det gick bra;)
Vi fick också reda på vårt hör och läsförsåelse i engelska idag och jag fick G och det är bra för att vara mig:D vi fick också fått reda på vår engelska reklam och på den fick jag VG och det är jättebra för att vara mig:D

Som nu alla vet så har vi fått helg för att vi har studiedag både imon och på fredag:D och det är så skönt;)

Vi har typ inga läxor det är typ
  • Engelska boken ska vara klar och man ska skriva en kort sammanfattning och berätta kort om en av huvudpersonerna
  • Spanska presentation om sitt boende
Min sista lektion idag så hade jag matte och vi fick använda skolans därdara datorer för vi skulle lära oss något men fattade inte så bra men ja det får gå som det går kan man ju säga;)
Detta har typ varit min dag på förmiddagen:)

När jag kom hem så byte jag till stallkläder och åkte till stallet för jag leder idrottskolan varje onsdag och det är ganska roligt för man lär känna andra människor och det är roligt tycker jag:)
Men det hände en sak idag och det var inte så roligt och det som hände var att det var en kille som skulle rida Knut en sväng i ridhuset och det gick bra från början men sen började Knut trippa lite och när han skulle trava så började han att trava på lite mycket och jag tappar honom och då drar Knut iväg och börjar galoppera och bocka och den lilla killen hade ramlat av och han slog i armen men som tur så var han lite van vid hästar och ridning så det var tur men han blev rädd som man ofstast blir men det gick bra iallafall;)
Så vi fick byta Knut till Pontus istället opch Pontus tyckte att det var roligt för han började trava helt självmant:D

Ja detta har varit mmin dag idag tup:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0