12/5

Jag har inte hunnit att blogga de senaste dagarna:(
För vi har lite prov nu framöver och lite allt möjligt

Idag i skolan så har det varit lungt tills vi skulle ha gympa för vi hade gympa i Tennishallen idag och det var jätte roligt;) först spelade jag med Anna, Anna, Julia, Edona och Emme men det var tråkigt att spela med dom för att vi var så många, tyvärr:( så jag byte så att jag spelade med Coffe, Jonte och Marcus och det blev lite mer fart;)
På grund av detta så kom vi lite försent till So:n men det gjorde inget
När vi skulle börja So:n så ringde Anna till mig och sa att de skulle komma senare och att Jonte hade ramlat och att ambulansen var på väg till dom, när hon hade sagt det så fick hon berätta allt för Zara (våran So lärare)
Så nu ligger han på sjukhus med.. a en skadad arm men det var tur att det var armen och inte huvudet

Nu måste jag plugga på Spanska, Engelska, Matte och NO:(


De söta katterna får stå för bilderna idag:D 

 


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-12 @ 22:55:03
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0