Hemma tidigare :D

Vi fick sluta lite tidigare idag :D Så ska fixa bilder till två som är intresserade av mina "stora" ridstövlar. Får nog ta och passa på nu när det är ljust ;P

Sen så har jag bara haft en väääldingt dålig dag. Först vaknade jag och trodde det var fredag men sen när jag kom tll skolan fick jag veta att det var torsdag!!, efter va det tyskaförhör som jag glömt plugga till :O och sist så hade vi prov om Antikens Grekland som jag totalt failade på :( Man kan ju hoppas på ett rätt i allafall ;)


Är det ingen som har tips om något snyggt brunt schabrak??  Eller i allafall vart man kan hitta något snyggt på en hemsida? :D Snälla komentera om ni vet något bra!!


Kommentarer
Postat av: Olivia

NI härmade oss med

''två bästa vänner som ställer upp i vått och torrt ''

2011-05-26 @ 20:19:43
URL: http://ponnyteam.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Tjenare , haha bara skojjade om det där med ''två bästa vänner som ställer upp i vått och torrt''

hihi hade tråkigt ;)

2011-05-26 @ 20:41:18
URL: http://ponnyteam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0