Hemma

Nu är jag hemma från öland igen. Har ridit Frida en hel del (hahaha). Red ut igår. Först ville hon inte lämna dom andra men när vi kom in i skogen släppte det. Och efter galoppen ville hon inte stå stilla. Så hon hoppade och skuttade hela vägen hem. 

Sen på valborg va vi nere vid brasan. Men jag tror inte att det bara var ris och grenar i den haha! Dom hade nog tuttat på den lite... Sen mitt i allt skulle en gubbkör sjunga. Förs sjöng dom det gamla vanliga men sen börjar dom sjunga BLINKA LILLA STJÄRNA!!!  Hjälp vad vi skrattade! Jag trodde jag skulle dö!

Sen idag i bilen sa mamma att om jag säljer lite grejer som jag inte använder eller inte passar så ska jag få köpa ett nytt schabrak, ridbyxor osv!! Wiiii! Så kom och köp :D kan lägga upp bilder sen på vad det antagligen blir... wiiiiiiiiiii!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0