Kaos

Nu har jag, Stina och Anna varit på stan och orienterat i stan och lite till;)
På cityorienteringen som det hette så skulle man gå till 6 olika affärer och dom var Åbergs, Parelle, Dillbergs, Valdi, PeakPerformance och Kahls:)
på Parelle så fick man bakelser och dom va skit goda:D

Kan ni fatta att det är någon som har gjort dom?
Och på Åbergs så fick man jordgubbar;)

Årets första jordgubbe:)
När vi gick från Åbergs så mötte vi Henke Och innan det höll jag på att krocka med en buss eller rättare sagt jag blev nockad;)
Mitt i hela orienteringen när vi skulle gå till Valdi så satt det 3 killar och spelade på sina instrument och 2 av dom spelade giterr och den sista hade typ marakas och någon bjäller sak(vet inte stavning)
Men de spelade alltså och det var jätte collt och man kan bara säga Boys Boys
Men innan Anna kom till stan var jag och Stina lite på stan och kollade och då köpte jag lite saker som tvätt till örona och lite till


A nu måste jag plugga lite och sen så är det natt natt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0