Lite uppdatering;)

Jag har inte hunnit blogga något och jag har inte fått igång datorn:(
Men här kommer lite uppdatering;)

Fredags: så hade vi idrottsprov i skolan och det gick inte så bra kan man ju säga. Sen fickvi reda på vårt förra idrottsprov och jag fick 27,5 av 40 poäng och det är väll bra!? När jag hade slutat så åkte jag typ till stallet direkt men det blev ingen ridning då heller men jag gjorde annan nytta:)

Och idag var jag tvungen att gå upp ganska tidigt för jag skulle rida lektion istället för Emmy;) Jag red Milan och man kan väll säga att det gick bra men ändå inte. För när han inte vill så börjar han studsa och busa lite så det är inte så lätt att komma överens med honom;) Sen har jag varit på City Gross och kollat på ridstövlar:) och pluggat:(


Milan

Imon så ska jag till stallet vid typ två någon gång för jag ska rida Fille vid typ tre med Cassi och Matilda:D


Fille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0