Lite uppdatering

Har inte hunnit blogg så här kommer lite sen i fredas och till idag;)

Fredag: så var jag och Emme i köket och torkade borden i skolan
och sen red jag lektion för Malin och vi hoppade och jag hade Axa. Jag tycte att det gick ganska bra iallafall för jag trodde jag skulle ramla av eller något

Bild i repris;)
Efter ridningen skyndade jag mig hem för att duscha och packa för jag skulle sova hos Stina med Cassandra också:D
Lördag:Var hos Stina till typ 4 och sen åkte jag hem occh puggade och fixade mat;)
Och så idag så har jag varit i stallet och kollat på klubbhoppningen och det gick faktiskt bra för alla;)
coh nu är jag hemma och ska vara med Stina;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0