Sommar eller?

Sommar värmen har äntligen kommit:)men man kan ändå inte var a ute i solen för man måste plugga och allt det där tråkiga. jag har inte hunnit blogga pga plugget, eftersom våra betyg sätts nästa vecka
vi fick reda på våra spanskaprov idag och jag fick MVG snacka om att man kan vara stolt 77/80
sen har det inte hänt så mycket i skolan idag, det har varit ganska lungt.
efter skolan åkte jag och mamma till Maxi och handlade jag fick ett par shorts och ett linne:D
men en sak som är bra det är att min lillebror ska inte vara hemma inatt så han kommer hem i morgon kväll typ för två klasser ska sova på värsnes
men nu måste jag plugga:( och duscha;)


Min lilla oranga älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0